kivircik_01 Merhaba arkadaşlar bugün sabahtan beri belimde ağrı var ara ara kasıklarım sancılanıyor 13+4 günlük hamileyim. Bilgisi olan yaşayan varsa yardımcı olabilir mi 🙏🏻
hilal_tas94 Hamilelik döneminin her ayında olur normal durumlar ilk gebeligimde hiç yaşamadım ama şimdi 9 aydır ağrı çekiyorum çok ayakta durmamaya çalış kuzum kanaman olursa dokotruna bildir mutlaka onun haricinde herşey normal 😃
kivircik_01 hilal_tas94 benimde ilk hamileliğim insan tecrübesiz oluyor haliyle kanamam yok şükür 🤲🏼 Teşekkür ederim 😇