Her çocukta bireysel farklılıklar tabi ki vardır ve buna anne karnında olan an da dahildir ama gel gör ki seni anlıyorum kuzum😂 benim tam 32+0da 1800dü fakat boyu 38 cm doktor birşey demedi olumsuz vs ama bana da boyu kısa geldi🤷♀️ demekki minnak olucak bebişim gerçi biz de aile olarak uzun sayılmayız 🙈