Sevvv Isparta Sehir hastanesinde ister sezeryan ister normal dogur 1 kisi refakatçi alabiliyosunuz kardesim.. 💚 Bi hamileye şahit olmustum. Refakatçi istemiyorum tek olsam olur mu diye sormustu doktora.. Özellikle doktor söylüyor 1 kisi refakatciniz mutlaka olsun diye.. Cünkü dogum sonrası hemen bebekle ilgilenemebiliyor bazı anneler.. Kimisi uyuyup kalıyomus. Ve bu bebek icin pek cok soruna yol açıyomus.. O yüzden Zannetmiyorum hic refakatci kabul etmiceklerini… Normal dogum yapanıda 1 gün sonra taburcu ediyolar kardesim burda.. Baska sehirlerde nasıl oldugunu bilmiyorum tabi 🤷🏻♀️