Benim de öyle olmuştu Allah’ım nasıl paniklemiştim bi gün uyandım ki yok zaten 3 hafta falan cık hafif oluyordu o da olmayınca korkmuştum. 20 haftaya kadar aklım içimdeydi sonra pıt pıt hareketleri hissedince rahatladm. Artık vücudunuz alışıyor bebeğe normal gibi geldi kanama vs yoksa problem olacağını sanmıyorum