Şikâyet ettiğiniz birşey olup gereği yapıldı mi kızlar ? Eşim maşanın bebeğini almış onlar oyuncak setini göndermiş. Ne zamandır bunu arıyorduk sinirden patlicam ya. Hemde aradık oyuncakçıyı başka numara verdi burayı arayın ilgilenecekler. Herkese kargo yanlış gitmiş falan dediler. Hikaye anlattılar galiba😖