Benim vücudum o kadar elverişliydi ki çatlağa ergenlikte hızlı boy attım diye basenlerde belimde var keşke o zaman da biri uyarsaymış en azından nemlendirme işini😔
Dr umunda tavsiyesi ise 12. Haftada lierac a başladım 11 kilo aldm şu an 26 haftalığız karın gerilince olan kaşıntıları bile azaltıyor müthiş bir buluş henüz çatlamadım ki ben bekliyordum kendimden😒 . Sakın genetik ben bişe kullanmadm diyenleri dinlemeyin öyle işe yaramayan kremler olsa harita olmuştm ben şimdiye cok meyilliydim asla bişe yok simdilik inşallah da olmaz . Olursa da üç beş olur komple olmaz en azından bu da kar bana.
Hftanız erken 400 ml den küçük almayın derim ben yarıladım şu an biraz pahalı ama değer .
Arada zeytinyağıyla avucumda karıştırıp sürdüm bunu da ekliyim 😇 uzun yazdm ama ben çok takardım olur diye korkardm olmayınca herkese tavsiye ediyorum ne yaptıysam 😂😂 işe yaradı bu kocaman karna