Bende almanyadayim, aileler hep Burda fakat dogumda Bende yanlizim..
normal Dogum oldugu icin esim girecek sezeryana kimseyi almiyorlar zaten..
sonrasinda da normal dogumda 2 gün yatiyorsun 3 gün Dr muanesinden sonra Cikiyorsun sorun yoksa sezeryanda 5 gün yatiyorsun..
birde dogumdan sonra esin de hastanede kalabiliyor Yani eve gitmeme sartiyla Eger dogumdan sonra giderse tekrar gelemiyor Virus dan dolayi bilginize ..
hayirli dogumlar