fez-123 38 haftalığım bugün doktora gittik bebekte bi sıkıntı yok 3400 kilosu ama çatı muayenesinde kendimi çok kastım yaptıramadm bakamadı doktor haftaya tekrar deneyelim dedi ne yapabilirim bu bi hafta içinde bu korkumu nasıl yenerim lütfen yardımm 😞😞😞
Aslivns0 fez-123 Eğer bi sıkıntı yoksa yani doktor yasaklamadıysa kontrol günü ilişkiye gir eşinle öyle dene
Smybgrack fez-123 Kuzum bende oldum çok kastım kendimi hemde aşırı ama ordan kalkamazdım mecbur yapılmak zorunda kapa gözlerini kendini rahatlat yattığında çok kısa bir işlem evet acılı ama kısa sürüyo herşey bebeğimiz için