Neriman4413 bende sizin gıbiydim hatta bende rahım yetmezlığide vardı yani dikiş atılmıştı bebek düşmesin dıye hiç sezeryan hakkında bılgım yoktu normale şartlamıştım kendimi fakat 34.6 da sancım gelince zorunlu sezeryan oldum sütüm damla damla gelmişti yeterli değildi hastanede mama verıldi başlarda agrınız sancınız oluyor ilaçlarla hafıfletılıyor ama mutlaka yuruyun ben az yurudum ve karnım hıc doğurmamışım gıbı şişti cok sancım oldu kayısı kompostosu yPıp goturun eve geldıkten sonra karnınızı sarın 1 hafta 10 gune agrılarınız hafıflıycek sabrlı olun Allah kolaylık versin