Barlisko Ben memnunum şahsen 2 arkadaşımda ona doğum yaptı biri sezaryen biri normal her ikisi de memnun su öncesi sonrası beni en çok etkileyen gerek görmedikçe acil bir durum olmadığı sürece normal doğumu desteklemesiydi bilgisi detaylı anlatması her gittiğimde bir Sıkıntın var mı nasıl geçiyor diye sorması bence gayet iyi deneyin derim :)