Kızlar merhaba 37+4 olduk bugün çok şükür 2 hafta öncesine kadar Bi çatlak yırtık yoktu şimdi karnım Türkiye haritası gibi 😞😞 aşırı derecede kaşıntı var ne önerirsiniz çatlak olmasın diye Bi dünya ürün kullandım ama fayda etmedi sizde de kaşıntı oluyo mu çatlağı geçtim artık kaşıntıya uyanır oldum 🙈