Ya kızlar 35 haftalığım sabah 10.30 da uyandım uyandığımdan bu saate bebek daha hiç oynamadı haraket etmedi elimle dokunuyorum sallıyorum dürtüyorum yok çikolata falan da yedim su da içtim soluma da yattım tık yok normal de karnım çok şiş okurdu gaz falan olurdu sanki bütün şişlik gitmiş gibi sizce 2.5-3 saatlik hareketsizlik normal mi ben mi abartıyorum yoksa doktora gitmem gerekir mi en son dün gece uyurken haraket ediyodu baya hemde saat 1e kadar sonra uyumuştum zsten ama o kadar dışarıdan dürtmeme rağme haraket yok hiç abartıyo muyum bilmiyorum Kİ 😞😞