Sldtrz Merhabalar kızlar bebegi için kilolu ve iri denilen varmı kaçıncı hafta da dogum yaptınız sezeryanmı oldu normalmi kilolu bebekle normal dogum yapan varmı
Kkggee Sldtrz canım ben 38. Haftamda çatı muanesi oldum çatı darlığım varmış bebeğimde 3500 görünüyordu o yüzden sezeryan olabilirşm doktorum bi hafta bekliyelim belki gelir gelişine göre karar veririz dedi ama bu haftada gelmedi muhtemelen salı sezaryan olucam tabi bende çatı darlığı olduğu için sen müsaitsen 4 kiloya kadar normal doğum yapılıyor hatta üstü bile senin bebeğin haftası kilosu ne kadar ?
momandboys Sldtrz benim başından beri bebeğim toplu ve iri bebekti doktorum çok şişman doğacak bu bebek dedi😅 en son 37.haftamda usg de 3800 çıkmıştı 38.haftamda normal doğuma uygun olmadığım için sezaryan olmuştum ama bebeğim doğduğunda 4 kilonun üzerindeydi ama doktorum normalde olsa zorlanırdın demişti
Aysenes Sldtrz ben belcikadaym ve burda arkadasim 4400 normal dogumla dogurdu 🙈😂 sezeryana izin verilmyor bi aksilik olmadigi surece ve bicok tanidigm var boyle doguran ama turkiyede nasil oluyor bilmyorm
Ogrtmn34 Benim arkadasim 4300 ,kilo bebeği normal doğumla doğurdu bu birazda annede ve doktorda bitiyor annenin sağlık durumu ve direnme gücü doktorun da normal doğum yanlısı olması lazim
Sldtrz @Kkggee benimde iri ve kilolu bebegim Ama devlet hastanesine gidiyorum acaba böyle olupta sezeryan yapyolarmı devlette
Sldtrz Koronadan dolayı hep gittigim doktor yok geçtigimiz pazartesi gittim başka bi doktor Vardı beni çatı muanesi yapmadı ben yapmıyorum dedi o yüzden durum ne bilmiyorum