Kızlar ben 12 haftalık hamileyim öğrendiğimden beri özele gidiyorum bu arada 2 düşük yaptım pıhtılaşma var iğne kullanıyorum eşimle kan uyuşmazlığıımız falan var doğumu da nasipse özelde planlıyorum sanırım fiyatı 2.500 falan ama eşim çok taraftar değil özel için gereksiz buluyor ama ebe 2 ard arda düşük pıhtılaşma uyuşmazlık riskli gruptasın diyor 2 defa hayal kırıklığı yaşadım özel hastane daha mantıklı geliyor siz ne düşünüyorsunuz
tabi ısrarcı değil illa devlet olsun diye