Jale_b Kizlaar lutfen yardimci olurmusunuz dogum sancisi nasil basliyor bi soylerdiniz. 39.2 im regl agrisi gibi agri giriyor hafif hafif
Jale_b Bazende afedersiniz qaz sancisi gibi de geliyor. Kendim konu actim kimse gkrmedi yardimci olursaniz sevinirimm. Allah hepimize saglikla hemencecik dogurmayi nasip etsin
Derininannesii 14:17 de doğdu şükür minnoşum hepinize çok dua ettim. Dua edenlerden Allah razı olsun 🤲🏻🙏🏻
Merve_kucuk Derininannesii Gözün aydın 😍 Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 😊🙏🏻🙏🏻 Dikişin varmı. Bebeğin kaç kilo doğdu 😌
ktnzehra49 Derininannesii hadi hayırlısı inşallah bi avazda kurtulursun inşallah bana dua et olur mu benimde kendiliğinden sancım olsun sezaryene gerek kalmasın 🙏🏻
Derininannesii 40+1 de 3.400 kg doğdu kuzum dün nişan geldi 10 dk da bir sancı vardı evde bekledim artsın diye 11 de hastaneye geldik ikinci doğum olduğu İçin açılmam çok çabuk oldu. Ikınırken çok zorlandım ama çıktığında her şey bitti şükür