Kızlar bugün ayrıntılı ultrason için gittim yarım saatlik muane sonrası bebeğimin hiç bir sorunu sıkıntısı olmadığını gayet sağlıklı olduğunu ama kalbindeki damarın birinde hafif bi genişlik olduğunu söyledi. Bunun genelde ilerde düzeldiğini bi sorun oluşturmadığı söyledi. Tabi insan yine de acaba mı diyor? Böyle birşeyle karşılaşan ve ya bu durumu yaşayan var mı aranız da?
Ha birde bugün 2-3 defa oldu 😂 karnım da titreşim oluyor 😂