Kızlar 36 olduk gecen gün doktora gittik ciğer geliştirici vurdu. Bebegimin hareketleri de az korkuyorum sizde durum ne hareketler nasıl. 7 sinde giidcez gün alican sezeryan için beklemesem mi erken mi gitsem diye düşünüyorum. Kilosu iyi ama kuvese girmesin diye bekleyelim demişti doktor.