Bende Gülcan hanıma gidiyordum memnundum ancak koronadan dolayı eşimin ısrarıyla Pendik şifaya gitmeye başladık emseyde koronalı hasta kabul ediliyormuş ama şifada edilmiyormuş 😣bu sebepten değiştirdik ama eşimi ikna edebilirsem tekrar Gülcan hanıma gitmeyi istiyorum