Sltn01 13+0 ım kızlar son 3-4 gündür kabızlığım geçti şişkinliğim gitti karnımda küçüldü . Göğüs ağrım da bugün geçti yok yani . 2.trimesterde belirtilerinin azaldığını yaşayan var mı . İnsan korkuyor acaba kalbi öi durdu gelişmiyor mu diye
mlsmrtgl Sltn01 Elbet bir gün geçecek belirtiler her gün aynı belirtiler olmayabiliyor canım . Sürekli olacak diye bi durum yok . Panik yapma stres yapma Allah’ın izniyle bse yoktur .
Kadriye42 Sltn01 canim en son ne zaman gitmiştin doktora ( yanlış anlama ya ben hamile değilim diye bi his geçiyor mu )
Aygul01 Sltn01 13 haftalık hamilelikte cok fazla bellirt olmaz zaten. Bende öyleydim. Karnım olmasa su an hamile olduğuma hala inanmayacağım. Eger bi sıkıntı varsa bunu hissedersin. Hastaneye götürür seni bi şekilde. Ama yinede doktora gitmende fayda var en son ne zaman gittin bilmiyorum ama
Sltn01 Kadriye42 20 nisan gittim canım 2 Li test için. ama bianda gidince insan bi acaba mı diyor . Bazen geçiyor bazen kuruntu yapıyorum diyorum onu bende anlamadım 🙈
Sltn01 Aygul01 en son 20 nisan gittim canım 2 li test için. Kanamam falan yok şükür başka sorunmda yok ama evham yapıyor bazen insan galiba . Teşekkür ederim cevap içşn canım 😊
Kubra_ksk Sltn01 2. Trimester hamileliğin en iyi zamanı diyorlar o aylarda benimde geçmişti çok normalmiş merak etme kanaman falan yoksa 6. Aya kadar rahat geçiyor
Kadriye42 Canım bi kaç gün daha dinle bakalım kendini içine sinmez bebeğimi göreyim dersen bi daha git bence doktora. Gerçekten anne olunca hissediyorsun sıkıntılı bi şey olduğunu o doktora götürüyor seni. Inşallah cokk çok sağlıklıdır ❤
zeyzey95 Sltn01 benim göğüs hassasiyeti 7. Haftada bitti hiç kabız olmadım mide bulantısı 7 de başladı 10 da bitti bugün 12+6 olduk iki gün önce gittim doktora iyiydi
Sltn01 zeyzey95 benimde aynı canım bulantım 2 hafta önce bitti demekki 2.trimesteda bünyeye göre değişiyormuş içim rahatladı teşekkür ederim 😊