Damla23 Cuma günü nst'den sonra tansiyonum 18 e 9 cikti doktor sinirda dedi ondan sonra 11e 7 ckti dünde aksam ölctum 9a 7 ckti süt ictm snra 12 cikti normal degilmi ya korkuyorm bebegime bseyl olurmu tansiyondan ?
Zagrozunannesi Damla23 ılk başta fazla baya fazla cıkmıs hem de dıkkat edın gebelık zehırlenmesı vs olabılır benım de tansıyonum yüksek tuzlu seyler vs yemeyın dıkkat edın gecmıs olsun her zaman ölçün kendınızı kötü hıssedersenız ve yukselirse acıle Gıdın gerçekten basit bı konu degıl tansıyon