papatyalarr5 Sevgili anneler BİM’e cuma günü gelecek olan süt sağma makinesini kullanıp memnun kalan var mı????
Besengil papatyalarr5 tekli yeterli olur kiwi marka diger ürünler gayet güzel bu da güzeldir diye düşünüyorum ve fiyatı çok uygun
hilal-ali32 papatyalarr5 kiwinin ürünleri güzel oluyor. 1 hafta önce aynı tekli göğüs pompasının lansinoh markalısını 300 tl ye aldık. Bence kaçırmayın fiyatı çok iyi.
Merryy papatyalarr5 bende kararsızım alıp almama konusunda canım işe yarar mı bilmiyorum alıp pişman olmakta istemiyorum hiç yorumlarınıda görmedim internette 🙄
papatyalarr5 Besengil daha önce kiwi hiç kullanmadım ama fiyat olarak dışarıya görede çok iyi geldi kararsız kaldım 🤷🏻♀️
Esrayigit papatyalarr5 gördümm canım gayet uygun kivinin çok ürününü aldım çeyizime çok da memnunum bende almayı düşündüm şimdi
Besengil papatyalarr5 bizde kahve makinası vardı gayet güzel. Bide baktım görselde tuş takımı benim kullandıgıma benziyor ben 400eAldım tekliyi hemde 2017 de🤷🏻♀️
papatyalarr5 hilal-ali32 Besengil sağolun kızlar kaçırmıyorum o halde ☺️ Mochi düşünüyordum ama bunu görünce buna karar verdim 🙏🏻
papatyalarr5 Merryy gelen yorumların geneli kiwi markası iyi diyor ama göğüs pompasını denemek lazım tabi
Burcu3509 Geçen sene komşum aldı. Çok memnun kaldı. Göğüs pompasından. Ben çiftlisi i 200 TL aldım. Bileydim geleceğini bundan alırdım valla. 😆
papatyalarr5 Burcu3509 vala bende tesadüfen gördüm markaya dair herhangi olumsuz bir yorum yok ama göğüs pompası nasıl çıkar deneyip göreceğiz ☺️☺️
Merryy papatyalarr5 genelde elektrik süpürgesini falan beğenmiyorlar kiwi markasının ama bunun yorumlarını hiç görmedim canım bende merak ediyorum fiyatı dışarıya göre çok iyi ama memnun kalır mıyız bilemiyorum şans
Zehra1905 papatyalarr5 bende dün akşam gördüm kataloğu akşamdan beri araştırıyorum pompayi ama onunla ilgili yorum göremedim ya. Fiyat olarak da çok uygun bilemedim valla
papatyalarr5 Zehra1905 çoğu kişi yorum bulamamış ama denemekte fayda var inşallah alanlar pişman kalmaz