Bahriye06 Merhaba hanımlar kaç haftalık oldunuz 2 lı testler yapıldımı sonuçları aldınızmı nasıl gidiyor hamilelik 🤰
Smskr0000 Bahriye06 11 haftalık oldu mide bulantısı kusma ile bilmiyorum nasıl geçiyor 😌 Dün yataktan çıkamadım hiç çok kötüydüm 😔
hulya1406 Bahriye06 bizde 10+6 olduk bugün şükür 🙏ama devlete gidemiyorum şuanda Sincan’da Başak tıpa gidiyorum memnunum ☺️ Bulantım bir iki kere oldu hiç istifar olmadı inşallah da olmaz.
Bahriye06 Smskr0000 mide bulantısı nı dr anlat prilam diye bir ilaç veriyor hemen etkisini gösteriyormuş cnm geçmiş olsun
Bahriye06 Elifaydogan06 ben 12 haftalık oldum ama şehir hastanesi ni ilk muayene için aradığım da yeni hasta alamayacak larını söylediler ben de zübeyde hanıma gidiyorum memnunum ordan da en azından pandemi hastanesi değil
Bahriye06 hulya1406 hulya1406 maşaallah canım ben dede hiç olmadı bulantı kusma ama belli ağrısıyla geldi bebeğim ve baş ağrısıyla şükür biraz hafifledi. Ben etlik zübeyde hanıma gidiyorum güzel temiz hastane