Gkcyldrm Ayımızı daha doldurmamıza 2 haftamız var ebemiz ek gıdaya başlayabilirsin biraz biraz dedi versen herşeyi yiyecek ama korkuyorum sizler başladınız mı ve birde geceleri 4-5 kere uyanıyor emmek için bu durumu yaşayan var mı ?