Saadet26 37 haftalık hamileyim vajinada acayip bi acı var yürüyemıyorum kızlar siZdede varmı böyle acı 😞
Bimelek Saadet26 çatı ağrısı bende de olmuştu yatakta sağa sola dönmek eziyetti bebek büyüdükçe baskı yapıyor doğuma kadar idare edeceksiniz artık 🙌🙌🙌
Zeliha3457 Saadet26 35 haftalık benımde aynı bacaklarıma kadar vuruyor 😩😩bel agrısı da cekmeye basladım bu ıkı gundur doguma kadar devam etmez ınsallah cok zorlanıyorum
Saadet26 Bimelek açılma olduğu içinmi acaba neden bu kadar çok acı verıyo bacaklarım belim çok agrıyor
Saadet26 Zeroart aynen hele bu son gün canımı çok yakıyo sanki sünnet olmuşum uyuyamıyorum oturamıyorum otursam kalkınca yürüyemıyorum
Zeroart Saadet26 bebekler iyice büyüdüğü için ve kanala yerleştiği için oluyor. Yavaş yavaş aşağı doğru kafası oturuyor.