Merhaba kızlar bugün 36 haftalık olduk perşembe kontrolüm vardı doktor 2-3 hafta sonra çatına bakalım dedi nstde sancım çıkmadı bebek normal doğum pozisyonu almış güzel dedi çatı muayenesinden sonra doğum şekline karar verelim bebek kilosu 2.939 olmuş sizlere sorum 2 gündür psikolojik mi bilmiyorum ama yürüyüş yaparken felan bacaklarımın git gide açıldığını daha sonra bebek çıkacakmış gibi hissediyorum idrara daha sık çıkıyorum kasıklarım sanki sap ve sola doğru genişliyor gibi hissediyorum en büyük merakım ise atıyorum suyum geldi çatı muayenesi yapılmadan açılmada var doğum şekli Gine’de sezaryen olur mu birde son olarak çok şükür bir sıkıntım yok evde yapabileceğim eğzersizler varmı önerebileceğiniz rica etsem doğumu kolaylaştıracak 🥰🙏 okuyup vakit ayıran herkese çok teşekkür ederim hakkınızı helal edin.