Merhaba kozlar ben hamileliğimi sağlık ocağında öğrenmiştim ve ferritine de bakmış doktor 5 çıkmış. Koranadan dolayı 1 ay sonrada kadın doğuma gidebildim bi sürü test yapıldı ama ferritine bakmadı doktor. Şimdi 10 haftalığız siz ferritin düşüklüğğ için ilaç falan kullandınız mı ve ne zaman kullanmaya başladınız