Esra3809 Kızlar dün buzağı paylaşmıştım bugün de abah altıdan bu yana ufak ufak nişanım sancılarım geliyor ama şuan henüz evde karşılıyorum normal doğum olacak dua eder misiniz
Selam12 Esra3809 az önce baktım o postunuza hayırlı kolay doğumlarınız olsun sağlıkla alın kucağınıza inşallah darısı ben ve benim gibi bekleyen tüm hamilelere olsun 🥰🙏
POYRAZIN_ANNESI35 Sağ Salim gelsin bebeğin kuzum. Hayırlı doğumlar. En az acı ile kucağına almayı nasip etsin rabbim. Ben ve diğer hamilelerde sağlıkla. Alsın kucağına zamanı gelince
Gunay_18 Esra3809 Rabbim bir nefeste kurtarsin cnm inşallah sağlık al bebeğini kucağına inşallah 🙏 sende benim için edermisin benimde son zamanlar