Evettt buradaki doğum hikayelerini her gece okuyan bana da nasip etti rabbim buraya yazmayı 🙏
çok güzel bi hamilelik geçirdim hiçbir sıkıntım olmadan hatta Son gece eve gezmekten geldikten 4 saat sonra başladı.
çok şükür sadece son iki hafta sebepsizce bir kaşıntı çıktı heryerimde hemde dayanılmaz şekilde hiçbir gece uyuyamadan ama değdi herşeye …
23 Şubat cumartesi gece gezmekten geldim ve yattık 40 artı 5 olmuştum pazar günü
pazar sabahı saat 4 te uykudan uyandıran bir sancı aniden gelip biraz kalıp gidiyordu 11 dk da bir uyuyordum geri uyanıyordmmm bir önce ki haftada nst de aynı sancılarım çıktı acil doktoru hemen gidin doğum başladı demişti gece koşarak gittik ama bende öyle dayanılmaz bir ağrı yoktu açılmam olmadığı için hemen geri yolladılar bizi ertesi haftada böyle olunca yine yalancıdırrr diyip ben sabah 7 ye kadar döndüm yatak ta baktım olmuyor 9 dk falan düşmeye başladı artarak eşimi kaldırdm ve birşeyler atıştırdım duş aldım ve valizlerimizle çıktık yola hastane 40 dk uzakta yolda aynı sancılar yokladı durdu beni hastaneye vardığımız da nst ye bağlandım sancılarım düznnli ve artarak devam ediyordu ayrıca devlet hastanesiydi pazar sabahı saat 9 falan açılmama bakıldı ebe 1 cm uzaktan geliryorsun yatışını yapalım geceye doğum gerçekleşir dedi
yok dedim ben daha erken yatırmayın burda Ev var ben ağrım artınca gelirim dedim ve çıktık pazar ve hava güzel o gün avm gezdim akşam 5 e kadar ama dakikalar 5 e düşmeye başladı ben geziyorum geziyorum ağrı gelince kıvranıyorum 2 dk sonra yine devam eve gidip tekrar duş aldım hazırlandım 7 gibi gittik hastaneye ağırlar arttı ve 4 dk düştü ebe açıklık 5 cm olmuş gezmem o kadar işe yaradı ki ve zaman geçti erkenden hastaneye yatmanın hiçbir mantığı yok bence ve sabah doğumhane de bir kadın vardı yıkıyordu hastaneyi dursam eminim ki doğuramazdmm
yatışım yapıldı ağrı odasına annemle girdik hep yanımdaydı sadece telefonlar yasak ve şansıma doğumhane de odalar da kimseler yok o gece sadece ben Koca hastane de gereken işlemler yapıldı saat 23 e kadar gezdik annemle koridorlar da eşimi görmeye gittim ara ara 3 dk da bir geliyor yamultuyor beni ama ağrı bian geçince hiçbirşey kalmıyor aynı regl ağrım gibiydi o da benim çok şiddetli olduğu içinde anlamadım Ama saat 23 de ebe işini kolaylaştıracağım dedi ve açıklığa bakarken suyumu patlattı o an doğuruyorum sandım sıcacık ama nerdeee saat 23 ile 4 arası bittim anneme hep sırtımı ovdurdum ve susuzzz ölecektim sanki dudaklarımı ıslaya ıslaya yara yaptım ve felaket bir uyku halim vardı sabah 4 ten beri ağrı çekiyrummm ve akşama kadar gezdim çok yorulmuştum artık ebelere yalvarmaya başladım kesin alın diye suyumu getirdiktennn sonra ağrım çok arttı ve çocuk sanki yukarıya tırmandı aşağıya inmiyordu ıkın diyorlar ama ıkınamıyorum ağrım çok ama ıkınma gelmiyor saat 4 te suni sancı verdiler nöbetiçi doktor 5 te geldi ama takatim kalmadı artık annemi çıkardılar artık odadan beni 3 kez makasa çıkardılar zorladılar bastırdılar yok başımda 3 ebe bir hasta bakıcı bir doktor kilosunu soruyorlar bebeğin 2 hafta önce 3100 gr dı ama bir türlü doğmuyor yerlerde emekledim son kez deneyelim dediler ben yalvarıyorum sezeryan diye ama açılmam 8 cm oldu yapamayız diyorlar son kez makasa çıkardılar ağrı gelince ıkın bir ıkındım hasta bakıcı karnımdan bastırdı bebeğim içerde sususz 5 saattir saat 6 oldu ikince kez ağrı geldi ıkındım hasta bakıcı yine bastırıyor karnından nefesim kesılene kadar bastırdı yine olmadı 3..bastırmada yavrum çıkıverdi o an herşey bitti ve dua etmeye başladım iyi ki kesmediniz bastırdınız diye 3580 gr doğdu Ege’m annesini zorladı ama çok şükür 4 dikişim vardı makastan falan kendim inip bindim sandalyeye dikişlerim 1 saat sürdü bebeğimi izlemekten dikilidiğimi anlamadım sıcacık koydular göğüsüme o an Zaman durdu 😍👼🏻Allahım herkese yaşatsın biliyorum çok uzun sürdü ama doğumum gerçekten uzundu suni ağrı verilmekte bence geç kalndı saat 11 den 4 e kadar boşuna beklendi suni ağrıdan 2 saat sonra doğum oldu saat 11 de suyumu getirip aynı anda suni ağrıyı verse 2 saate doğacak yavrum da strese girmeyecekti doğduğunda bi burun deliği tıkalıydı ve enfeksiyon kapmıştı bir hafta küvez de kaldı ne çektiğimi bir allah bir ben biliyorum suni ağrıdan korkmayın kızlar korkulacak hhiçbirşy yok sadece zamanı hızlandırıyor boş yere ağrı çekmek yok o ağrıyla ancak ıkınabiliyorsunnn rabbim herkese hayırlı doğum versin kimseyi oyalandırmasınnn o yollarda yavrum sağlıklı çok şükür şimdi bir hafta birbirimize hasret kaldık o kokuyu bir kere kokladım sonra bi daha bir hafta sonra ama buna şükür
şimdi 2 ay 10 günlük yanımda uyuyor 🙏🙏🙏