gunesveguney sakın kendini sıkıpta hiç olmayacak diye düşünme.Bende pko luyum ve şuan 10+6 günlüğüz ikinci gebeliğim ilki maalesef düştü.1,5 yıl sonra hamile kalabildim.Baktım olmuyor çünkü pko dedikleri günden beri araştırıyorum video izliyorum ağlıyorum filan biraz kilo vardı verdim sonra çok iyi bir doktor buldum.Ona gittim ve 2.ayda çok şükür hamileyim.İl olarak nerdesiniz virüsten biterse tabi tavsiye edebilirim.Sizinde olur inşallah sıkmayın canınızı.Her ay beklerdim oldu mu diye bu seferki hiç beklenmedik bir zamanda çok şükür oldu.Rabbim kısa zamanda size de nasip etsin inşallah