Merhaba arkadaslar doktora gittiğimde son adetimin 1 mart oldugunu söylemiştim hatırlamadıgım icin ama adetimi 10 martta olmus sonradan arastırıp buldum gebelik usg de 6 hafta cıkıyor dün kaşp atısı olmadıgı icin bebek ölü yaşasa da ölebilir dedi doktor basına böyle gelen varmı