t-ugba 30+3 haftalık hamileyim ilk hamileliğim ve panik oluyorum sürekli ara ara bebeğimin hareketleri yavaşlıyo bi kaç gündür de yavaşladı normalde gayet iyi gidiyordu ama noldu bilmiyorum bi kaç gündür çok az hareket ediyo oda akşamları uzanınca falan anca çok az ama sağlık ocağına gidip kalbini falan dinledim atıyo sıkıntı yok şükür karnıma tık tık yapıyorum bazen hafif bi tepki de olsa veriyo ama bazen hiç vermiyo neden böyle oluyo anlamadım ben sıkıntı mı var
Zehra2604 Bende 25. haftadayım, 1 haftadır bazen sert tepki veriyor bazen çok az😒 normal mi bilmiyorum, insan tedirgin oluyor
asli_tpbg İç karnın dar olduğunda ve bebek gelişimi iyi olduğunda büyüdükçe sigamiyor karnına annesi o yüzden zorlanıyor zaten gün geçtikçe yavaaslicak sakın panik yapma kalp atışı varmış hareket de ediyor bence korkulacak bise yok canım günlük olarak say en az 10 kez hareket etmesi gerekir. Daha altında olursa tekrardan bi doktora görün istersen ☺