Minikbiranne15 Kızlar pazartesı sezeyan olcam devlette ama o gune randevu bulamadım gitsem sikinti olmaz degil mi hastanem sehir dışında da
Wonderanne Minikbiranne15 bildiğim kadarıyla direk gidiyorsun sezaryen için o günü verilerse sabah erkenden gidip yatış yapıyorsun