Merhabalar 2018de ilk doğumumu yaptım. Suyum gelmişti sancım yoktu suni sancı verdiler. Sancının sonunda da doktor risk gördü sezeryana aldı. Şimdi tekrar hamileyim normal doğum yapmak istiyorum. Doktorlar bu duruma olumlu bakıyor mu/ sizin düşünceleriniz neler? Bilgilerinizi benimle paylaşır mısınız? Teşekkürler 😍