Bende yıllardı haşimato tiroid hastasıyım sürekli ilaç kullanıyordum 2,5 altında tutuluyordu. Hamile kalınca (6 haftalık henüz) 4,86 ya çıkmış. Hemen endokrine gittim ilacın dozu arttırıldı öncelikle 2 haftada bir tahlil yaptırıcam. Ayrıca kadın doğum uzmanım iyota bakılmasını ısrar etti pazartesi yaptıracağım inşallah. Kadın doğum uzmanları ilaca yönlendirse de burada bilir kişi endokrin uzmanıdır bence ihmal etme😊 Allahın izni ile sağlıklı olur inşallah