Muhammedim0125 Kızlar evdeyim hastane de kalmadım bebek kanala yerleşmiş sancım da var duş aldım biraz hafifledi sancı artınca gideyim demi suni den korkuyorum
SeymaTaylan Muhammedim0125 Rabbim yar ve yardımcınız olsun tek avazda fazla sancı çekmeden kurtarsın sağlıcakla bebeğini kucağına al inşallahh
MinnieMouse Ben henuz yasamadim, bilemiyorum. Ama rabbim kolaylik versin demek istedim 🥰 bu saatte bekledigin gibi, heyecanin gibi, sabrin gibi, gucun gibi muazzam duygularla gelsin bebegin sana insallah; sagsalim saglikla hayirla 🤲🏻
SeymaTaylan Muhammedim0125 gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün inşallah sağlıcakla büyüsün bebiş😇😇