Merlin00 bende geçen sene hamilelik düşünüyordum ama hamile kalamadım 3-4ay rutin kan testlerimde çıkmıştı ilk gün 65doktor hemen dahiliyeye git dedi ertesi gün 77çıkmıştı tsh değerim, ultrasonda bakıldı büyük nodül yoktu haşimato dendi levotiron başladık 1aya normal değerlere düştü hamile kaldım hatta 2.ayına ama kalbi durduğu için kürtaj oldum şimdi yine hamileyim değerlerim kontrol altında ilacı aksatmıyorum,