32 haftalık hamileyim. Bugun bir avuç dolusu kanamam oldu.Hemen doktora geldik.Poli..bişiy sanırım bir çeşit kist olduğunu söyledi.Kanamanın büyük ihtimalle ondan geldiğini ama rahim uzunluğunun 22 23 civarlarında olduğunu normalde 25 olması gerektiğini söyleyip yatış verdi.Erken doğum riski olduğu için de ciğer gelişimi için serum taktı.Her ihtimale karşı önlem alalım dedi. Bu tarz bişey yaşayan var mı?Şuan endişe içindeyim.