Gunesozby Kizlar 9 hafta 1 günlük hamileyim kaşıklarım belim fena halde agriyo sizde boylemiydiniz hala böyle olan var mı doktora gidicem ama sizden de öğreneyim dedim
sercen Gunesozby bende de o hafta olmuştu bende dr gittim normal bebek gelisiyo baski oluyo demisti eger cok siddetli degilse korkma zatrn dr gitcen nicin oldugunu dicek inşallah bisi olmaz cnm korkma
deletedmom351 Daha yeni olduğu için rahim büyürken kasık ağrıları oluyor bende de olmuştu fırsat buldukça dinlen.
denizzzakdeniz ben9 hfta 2 gunlugum yok öyle agrim ama ilk haftalar bndede vardi cok normal rahim genislio ondan. bska ne belirtilerin var cnm?
Suls Genelde kasık ağrıları normaldir.bendede vardı ağrılar doktoruma danıştım ve bana magnezyum takviyesi verdi.azda olsa iyi geldi.en iyisi sen doktoruna danış telefonla bile olsa görüş😉