Sumru evet canım benim 12. Haftadan beri kurtulamadığım mantarım var ilaç kullandım ama 2 hafta sonra tekrar başladı. Sonra bunu sordum bişey olmaz dedi. Tansiyon ve mide rahatsızlığın yoksa kullanabilirsin dedi. Allah’a şükür yok. Zaten günde bir tane yuttum. İki gün yuttum bugün yutmadım ama 2 gündür anlatamam yani fitil kullanırken nasıl dışarı atıyorsa aynı öyle atıyor. Bide sirkeli suyla yıka dedi kaşıntı için bunları deniyorum artık. İlaç vermişti travazol onda da kortizol var bebeğe zararlı dediler bende kullanmadım. Canesten krem varmış bide onu dedi doktor ama almaya gerek kalmadı çok şükür