Merveosm anlıyorum olsun bi şans ver sen yinede. Doktor değiştirmeye sebep degil cunku ☺️
Ben sana yaşadığımı anlatayım.
Ben 12 haftalıkken memlekete gitmişim ordada Özel hastaneye kontrole gittim. neyse doktor Ultrasona bakıyor. Herhalde bi kızınız olacak kiza benziyor dedi boyle bi havalı havalı kendinden emin tavırlar filan. Kadına söyle bi baktım ama sinirlendim cunku o an esim yanımda yoktu ve ben esimle ogrenmek
istiyordum ve parti gibi niyetimiz vardı. Yanı sorduk mu? Üstüne vazife mi? Sorsam neyse ama sormadım? Herneyse ama ben bu konuları o dönem cok araştırdığım icin hicc kulak asmamıştım kadını ciddiyetede almamıştım. Tavırları zaten itici idi Hele ki kız diyorsa dedim takılma dedim. Ve sonuç oğlum oluyor 😊
aralarinda bazileri boyle oluyor malesef 😜