busraidris eşiniz aynı babam 😃 benim de annemler yurtdışında ben de orda doğum yapmayı düşünüyordum, orda yabancı ama özelde çok iyi bi bayan doktor vardı ücretini de kendimiz ödiycektik…babam tutturdu ben devlet hastanelerine daha çok güveniyorum yok o kadar para verilmez, sanki kendi vercekti 🙄 vazgeçtim burda yapçam Allahtan eşim ne kadar pahalı olsa da en iyisini yapmaya çalışıyo… Ama burda da dezevantajları var gönlüme göre bayan doktor bulamadım erkek doktorum şimdilik sıkıntı yok ama çatı muayenesi doğum felan ondan çekiniyorum 🤦♀️ bir de doğumda yanımda eşimden başkası olmayabilir 🤦♀️ hayırlısı…