Yasemin Karaman’da devam etmiştim çok iyi ve candan bir doktor ama aşırı kalabalık olduğundan ayırdığı zaman az oluyor mecburen. Bir dahakinde İhsan Rua’ya gitmeyi düşünüyorum arkadaşımın riskli ikiz doğumunu bir tek o kabul etti ve yaptı ama daha gitmediğim için kesin iyi de diyemiyorum şu an gidince göreceğim.