Zelall
Evet ama kan tahlillerini zaten sağlık ocağında yaptırıp gelmeni istiyor çok para tutmasın diye onları muayene gittiğin zaman bakıyor. Detaylı 500 TL bir de ikili tarama için para vermiştik ama be kadar olduğunu hatırlamıyorum çok değildi onun dışında muayene ücreti dışında ödeme yapmadık. Eğer on beş gün içinde kontrole çağırırsa yine ekstra ücret almıyor. Ben başta Lokman hekime gitmiştim pek memnun kalmadım. Sonra da düşük tehlikem olmuştu başka giden arkadaşalardan da kasım turanı duydum o süreci de onunla atlattık şimdi 28 haftalık oldum 😊