Kizlaaarrrrr
kızıma hamile olduğumu gordugum bir ruya sayesinde öğrenmiştim.gecen haftalarda yine hamile olduğumu gordum ruyamda etrafimda binlerce insanin varligini hissediyor ve fakat kimseyi goremiyordim.sonra bagirarak herkese neye hamile olduğumu soruyordum.Guya ruyamda herkes birbirinden habersiz ikiz erkek bebegin olacak diye bagiriyorlardi.sonra ikiz erkek bebekler onumde beliriyordu.Uyanip esimden bana test getirmesini rica ettim ve yapar yapmaz hamile olduğumu gördüm…ayni gun oldu bu ayni sekilde kizimda da ayni gun gördüğüm ruyanin etkisiyle test yapmıştım.Ben kiz cocuklarina asiri duskunum ilk kizimi artik daha nasil yalvaracagimi sasirmistim rabbime saglikli olmasi durumu ile…ona bir kiz arkadas daha cok istiyordum..ama gonlum asla kiza gitmiyor zorluyorum kendimi karnimi severken olmuyor 😂sanirim bi tosuncugu ya da iki tosuncugu rabbim al bu nimetlerimi de sev diye gonderecek😂onun verdigi her nimete sukurler olsun insallah❤️Size sorum su…yanildiginiz oldu mu erkek diye hissetseniz bile bir melek aldiniz mi kucaginiza?yanildiniz mi ❤️❤️