BabyD Eliftufan Ben de aldim. Çocuk doktorlari ile birlikte uretilmis.Bebegin sirtini destekliyor ve cok saglikliymis. Bu yuzden tercih ettim😌
ElifOncul Ben aldım, o oyuncaklı olandan.. oyuncakları çok güzel ve dikkat çekiyor iözellikle 40 ından sonra çok rahat kullanılan bir ürün oldgnı söylüyorlar. Bir de pratik katlayıp kaldırabiliyorsun az yer kaplıyor
Eliftufan ElifOncul yani 40in dan sonra mı yatırmak gerekiyor ve içinde saatlerce uyumasında bir sakınca var mı mesela ben mutfakta iken orada uyusa🥰
Eliftufan [bilinmeyen] yani 40in dan sonra mı yatırmak gerekiyor ve içinde saatlerce uyumasında bir sakınca var mı mesela ben mutfakta iken orada uyusa🥰
ElifOncul Eliftufan yani zaten ben bir bebeğin saatlerce uyuyacağına umudum çok yok:) ama annelerden dinlediğim siz iş yaparken yarım saat bile orada oyalansa çok büyük lux:) bu arada ergonomik tasarımla ödül almış. Kendi kendini sağlayacağı için bebeğin motor gelişimini destekliyormus
ElifOncul Eliftufan yani zaten ben bir bebeğin saatlerce uyuyacağına umudum çok yok:) ama annelerden dinlediğim siz iş yaparken yarım saat bile orada oyalansa çok büyük lux:) bu arada ergonomik tasarımla ödül almış. Kendi kendini sağlayacağı için bebeğin motor gelişimini destekliyormus
BabyD Eliftufan evet biraz yuksek ama benim kuzenimin 1,5 yasindaki oglu hala ustunde uyuyor yani uzun sure kullanilabilecek bir urun😌