Tatliş anneler merhaba bugün bimden berk in emziren anne cayını aldım içinde rezene ısırgan ve papatya var bunu kullanan var mı daha doğuma var ama belki o zaman kadar aüte bi fydası okursa diye aldım içsem şimdi bi zararı olur mu kullanan var mı bu cayı