nurseliny Asu22 kahve değil bu çİzgi sarı geldiği için üzerine öyle görünüyo bildiğin pozitif bu test
nurseliny Asu22 bugün kan vermeye gittim de lütfen🙈 taktım bu teste kafayı 😁 bence var ya , inşallah vardır , Rabbim gönlüne göre versin sağlıkla kucağana aldırsın 🤲🏻🤲🏻😊
nurseliny Asu22 inşallah 🤲🏻🙈 hemen yaz bak tamam mı merakta bırakma benim içimden var diye geçiyo inşallah Allahın izniyle bebişine kavuşçaksın 😊
Asu22 nurseliny yaaa canım benim Allah razı olsun inşallah sende de vardır 🌸 yarın akşama doğru aricaz dediler bakalım 😊😊
Buselensi Asu22 yeni mi bu yoksa unuttugun mu yeniyse eger bendede boyle çıktı gittim kan verdım ertesı gun bi aylık hamileymişim
Asu22 Buselensi canım benim ikisi de böyle oldu ilk başta negatif gozukuyo sonra böyle oluyo bunu da sabah gördüm
nurseliny Asu22 gerçektenmi 😳 testler nasıl öyle pozitif acaba ya , Allahım hayrlısıyla tez kavuştursun Bebeğine canımıniçi, canını sıkma sakın
Asu22 nurseliny valla bende hiç bişey anlamadım bakalım bişey kullanmadan beklicem ,1 hafta daha sonra tekrar yapar ya da kan veririm ondan sonra olmazsa doktora gitcem