Bende 22deyim iki gün önce gittim kalpte prlaklık gördü böbreklerde de sınıra yakın genişleme var dedi sonra ensesi 5,7 cıktı sınır sayı 6 bunlar bi arada olunca risk oluşturuyo amniyosentez yapalım dedi ikili taramamızda değerlerimiz cok iyiydi doktorun tavrı hiç hoşuma gitmedi sizden önceki çifte de yapıcam amniyosentez cok başarılıyım o konuda hiç düşük yaptırmadım diyince de nedense sanki daha cok para almak için abartıyo korkutuyo gibi geldi tabi moralim bozuldu kendi doktorumla görüşüp önerdiği başka bi profesöre daha gittim ertesi günü parlaklığı ve böbrekleri o da gördü ama erkek bebeklerde cinsel organdan dolayı böbreklerde genişleme olabilirmiş hatta kendi doktorum benim oğlumda da olmuştu sonra kayboldu dedi kalp parlaklığı da eskiden daha ön plana cıkan bulgulardanmış ama artık önemsiz olduğu kabul ediliyor bazen doğumdan önce bazen sonrasında kayboluyormuş ensesine de ikinci gittiğim profesör bakmıyordu bile ben sorunca baktı o genelde ikilide bakılır dedi önemli bi şey olmuyor demek ki 22. Haftalarda sonra ne dese beğenirsiniz sınırı 6 olan ense kalınlığı ilk gittiğim dr 5,7 deyip korkutmuştu son gittiğim profesör 4mm dedi şok olduk artık doktorlara da güvenmiycez son gittiğim doktor cok iyi oldugumuzu söylese de o ilk doktor yüzünden hala huzursuzum allahından bulsun sırf para kazanmak için yalan söyledi