Bu tarz belirtiler ile hamilelik saptamak çok çok zor. Çünkü hamile olduğunda bazen tam tersi bir tane bile belirti yaşamayabilirsin, ne göğüs ağrısı ne kasık ağrısı ne mide bulantısı. Şahsen ben 2 aylık olduğumda bile hiçbir belirtim yoktu. O yüzden en net belirti adet gecikmesi