Ben alıyorum sir Ağdayla yoksa inanılmaz rahatsız oluyorum bi de ben normal de kendim de tüylere takık bir insanım o yüzden devamlı her çıktığında alıyorum bazen aldırıyorum zamanım yoksa eğer acıma duygusuda bazen çok acıyor bazı anlar acımıyor değişebiliyor ama fark etmiyor benim için her halükarda alıyorum yoksa öyle duramıyorum